tab


Monday, November 2, 2009

Nisa' Perak di tugaskan untuk menghiasi pentas dan keceriaan

Alhamdulillah..Majlis Sambutan Aidilfitri PAS Perak telah selesai dengan jayanya. Sungguh teruja dan bersyukur pabila melihat begitu ramai hadirin yang hadir di majlis tersebut. Menjadi aura pembakar semangat utk terus bergerak. Arena Squre dibanjiri dengan hampir 10,000 orang dari pelbagai lapisan masyarakat. Kaum Cina turut menunjukkan jumlah kehadiran tertinggi selepas Melayu. Alhamdulillah. Jelas, PAS semakin diterima masyarakat.

antara kaum cina yg hadir

Majlis yang dijadualkan bermula jam 12 tengahari telah dipenuhi seawal jam 11pagi lagi. Pelbagai menu yang disajikan pula alhamdulillah laris seperti gorong pisang panas! Apa yang lebih membuatkan sy terharu adalah pendekatan yang digunakan oleh pimpinan2 negeri yang menjadikan tetamu dan hadirin yang hadir sebagai VIP. Mereka disambut dengan mesra. Berbeza benar dengan program2 yang pernah sy hadiri sebelum ini yang kebanyakannya rakyat yang meyambut VIP.

suasana penuh sesak dengan pengunjung

Suasana majlis turut dirancakkan lagi dengan pelancaran "Orang Muda Geng Kita" yang sememangnya menarik perhatian ramai pabila gimik perasmian diserikan dengan deruman lebih 20 motorsikal berkuasa tinggi. Ternyata golongan muda tidak kira dari pelbagai latar belakang semakin celik minda. Alhamdulillah. Mudah-mudahan bilangan mereka semakin bertambah..

motorsikal berkuasa tinggi

No comments:

Post a Comment